Autohändler Bewertungen & Top Anbieter in Melle
Anbieter in der Kategorie Autohändler in Melle
Letzte Positiv Bewertung
Herr Brüggeman äußerst professioneller Verkäufer. Mit Ambitionen wirklich für den Kunden das passende Auto zu finden . Beratung . Und Service bei ihm und den Mechatroniker 1A. Stabiler Typ stabiles unternehmen
Letzte Negativ Bewertung
I bought a beautiful and almost new BMW here. It was a "Jahreswagen" of a little over 1 year old and 4200km on the clock, and in perfect shape. Then why only one star?? Because this company doesn't communicate, pretty much throughout the whole process from the first contact, test drive and delivery. The salesperson is totally not interested in his customer or the product he sells. The worst part of it though, is that I overpaid by 7300 EUR because I paid German VAT on a car that has been exported to and registered in the Netherlands. In accordance with European rules, the VAT should be returned and subsequently paid in the country of registration. The company simply doesn’t respond to any requests regarding reimbursement of the VAT. For me, this experience caused a lot of stress and sleepless nights, and took away most of the “Freude Am Fahren”. I wouldn’t recommend buying a car here, certainly not if you plan on exporting it. I would assume this company would take a similar position on any warranty claims, so it’s better to not buy a car here at all. I will now have to engage with a debt collection agency to get my money back. This company is a total disgrace to BMW dealerships!
Letzte Positiv Bewertung
Seit vielen Jahren Kunde in dem Autohaus. Ob bei Neukauf, Reparaturen oder Notfall immer zuverlässig, vertrauenvoll und im Einvernehmen Lösungsorientierte Kommunikation. Man führlt sich gut aufgehoben!!! Klare Empfehlung :-)
Letzte Negativ Bewertung
Versprochenen Service 2 mal nicht eingehalten .Keine Ahnung von ihrem Job.Sorry,sowas braucht man nicht.
Letzte Positiv Bewertung
Guter Service
Letzte Negativ Bewertung
Keine Überprüfung des Autos während der Inspektion, Amateure
Letzte Positiv Bewertung
Sämtliche Fragen wurden offen und ehrlich beantwortet. Alles sehr professionell und kundenorientiert und vorbildlich. Vielen Dank, Herr Szczagiel!
Letzte Negativ Bewertung
Keine Antwort wo man anscheinend das Fahrzeug verkauft hat
Letzte Positiv Bewertung
Sehr kompetente Werkstatt.
Letzte Negativ Bewertung
Sehr sehr unfreundlich.